آرشیو شهریور ماه 1401

توی این بلاک میخوایم درباری تکنولوژی های جدید حرف بزنیم

کسب درامد از یوتیوب با فروش محصولات

۴ بازديد

چگونه در یوتیوب محصول بفروشیم؟

فروش محصول در یوتیوب می تواند جریان درآمدی پرسودی باشد و فرقی نمیکند که شما چقدر فالوور یا سابسکرایبر در یوتیوب دارید و این روش امکان پذیر است. به علاوه،ساخت و راه اندازی فروشگاه به شما کمک میکند تا بدون نیاز به قرارداد های سفت و سخت جریان درآمدی دیگری را از طریق کسب درآمد از یوتیوب داشته باشید.
فروش فالوور هم راه خوبی برای جذب فالوورهای شما است و به آن ها اجازه می دهد در ازای دریافت چیزی از شما حمایت کنند.
 

محبوب ترین روش های فروش محصول در یوتیوب:

فروش کالای فیزیکی

کالاهای فیزیکی می توانند شامل همه چیز باشند، از کالاهای معمول مانند تی شرت، کلاه، لیوان و غیره تا آثار هنری یا اقلام دست ساز.

فروش کالای غیز فیزیکی


دیجی کالا طی چند سال اخیر به طور فزاینده ای محبوب شده است و باتوجه به شغل آن ها، برای بسیاری از سازندگان موضوعیت دارد.
 کالاهای دیجیتال می توانند شامل پیش تنظیمات فیلتر، آیکون های گوشی هوشمند و دستورالعمل های دیجیتال برای یک دستور پخت یا صنایع دستی باشند. چیزی که در مورد این نوع رام عالی است، تحویل فوری و قابلیت سفارشی سازی آن است.

اضافه کردن لینک محصولات
هدف از تبلیغ برند شما در یوتیوب، فروش نهایی محصولات است به همین دلیل وجود لینک های محصول بسیار مهم است.
 رایج ترین راه برای قرار دادن لینک ها در توضیحات ویدیو شما است که در آن می توانید محصولات ذکر شده در ویدیو خود را برای ارجاعات مفید لینک کنید یا به فروشگاه خود لینک دهید.
 
فروشگاه خود را یکپارچه کنید

یکپارچه سازی فروشگاه قدمی رو به جلو برای گنجاندن لینک های محصول در توضیحات ویدیوی شما است. این روش کمی زمان بیشتری می برد؛ زیرا شما باید واجد شرایط مانیتایز شدن یوتیوب در برنامه شریک یوتیوب باشید و یک فروشگاه شاپیفای داشته باشید. با این حال، مزایای مانیتایز یوتیوب بسیار بیشتر از لینک های محصول به این دلایل است:
 
تصاویر و قیمت به روز محصولات نشان داده شد
محصولات خارج از بورس به صورت خودکار لینک نمی شوند.
محصولاتی که در زمان مناسب در طول ویدیوها نشان داده می شوند
دستورها منتسب به یوتیوب در ادمین
ادغام خرید یوتیوب به تولیدکنندگان موفق محتوا اجازه می دهد فروشگاه Shopify خود را به کانال یوتیوب خود متصل کنند و از طریق صفحه کانال و ویدیوهای خود به فروش برسانند.
در اینصورت این امکان وجود دارد که درامد کانال یوتیوب خود را افزایش بدهید.
نکته بسیار مهم این است که با توجه به عدم دسترسی به نقد کردن درآمد یوتیوب در ایران،‌ شما میتوانید از شرکت های mcn  معتبر استفاده کنید تا درآمد خود را در این زمینه افزایش دهید.